NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نتائج مسابقة الموسم الثاني 2022 الخريف الثائر أمبرطور القصص شوفوني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
رجعته هتكون دمار ؟
ده هينضرب
مش يكمل القصص بتاعته قبل ما يكتب الجديد
علطول كلامك درر يا برنس إيهاب

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
بصراحه مش بعرف اشكر كتير او اقول كلمات وسط الجماهير بس حشكر بإختصار و اروح البوفيه عشان بصراحه كدا انا جعان و لسا ما اتغديتش ... شكرا لكل الناس الي دعموني و عجبتهم القصه و شكرا للنقاد على نقدهم و حيادهم و اشكر الاداره على الفضاء الي وفرته كمتنفس للكل ....

احا لا استنى استنى يعني بعد ما اقول كلمتي و التصقيف و الصور مش المفروض في حفله يعني موسيقى و غناء و رقص و طبعا اهم حاجه البوفيه ...

ايه دا فين البوفيه ؟؟ ايه البخل دا ... لا بقولكم ايه يا منتدى انا جاي و ناوي اتغدى يبقى مش طالع من هنا غير لما اتغدى و الا افضحكم في كل حته ... و قد بعرر من زعرر ....
العفو يا سيدي ده حقك ككاتب متميز وفكر و مبدع ( **** يسامحنا) ❤️‍🔥💪

لا مفيش غدى احنا منتدى بخيل يلا هوينا عشان هنرش ميه

• بيضحكني
التفاعلات: George tn
واللهي شغال على الشبح و الملك بس مستني اتغدى غدوني تكسبوني 😂
انا عايز اللي يغديني ياعم انت كمان😂😂🙂

اشهى وجبة طعام للكاتب المتميز

Images

هذة الوجبة لكي تكمل قصصك وايضا هديتك بمناسبة الفوز :love: :ROFLMAO:

تحياتي لك عزيزي ولجميع الفائزين وحظ اوفر لمن لم ينال الفوز

دمتم بود

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و George tn
الف مبروك لكل الفائزين

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و George tn
  • عجبني
التفاعلات: Queen
كلمتين و بس من اخوكم حماده
طبعا انا بدأت كتابه هنا من مده طويله جدا كتبت على المنتدي القديم و بكتب على المنتدي الجديد اتعرضت لي انتقادات هدامه و اتعرضت لي غيرها بناء و احترمت الكل و اراء الكل و سعيد جدا بنتيجه المسابقه اظن ان المركز التاني ليا كتير عليا بس ده وصلت ليه بدعم من اخواتي مش ها قول متابعين او قراء بالعكس اخواتي جدا و طبعا سعيد لي اخويا جورج انه فاز بالمركز الاول (بس من وره قلبي سيكه 😂) @George tn
و كمان بشكر الاداره و هيا تستحق الشكر فعلاً و طاقم الإشراف و النقاد على رأيهم الحيادي و اشكر كل المصوتين لي قصه التاجر
و رساله لي القارء الجميل
عزيزي القارء يا زوز شكرا انك وقفت في ضهري و دعمتني و انا كسبت جايزه و ليك عندي هديه رشوه قصه جديده في صوره جزء واحد بس ابقي شوفها يا زوز هديه من عمو حماده و اتمني تعجبك
و بشكر تاني طاقم الإشراف و الاداره و النقاد

تحياتي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص، برنس الكون و George tn
  • حبيته
التفاعلات: smsm 705
العفو يا سيدي ده حقك ككاتب متميز وفكر و مبدع ( **** يسامحنا) ❤️‍🔥💪

لا مفيش غدى احنا منتدى بخيل يلا هوينا عشان هنرش ميه
انت بس البخيل و اليوم لو ما نزلت الجزء بتاعك هطلعك المسرح 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
طبعا انا بدأت كتابه هنا من مده طويله جدا كتبت على المنتدي القديم و بكتب على المنتدي الجديد اتعرضت لي انتقادات هدامه و اتعرضت لي غيرها بناء و احترمت الكل و اراء الكل و سعيد جدا بنتيجه المسابقه اظن ان المركز التاني ليا كتير عليا بس ده وصلت ليه بدعم من اخواتي مش ها قول متابعين او قراء بالعكس اخواتي جدا و طبعا سعيد لي اخويا جورج انه فاز بالمركز الاول (بس من وره قلبي سيكه 😂) @George tn
و كمان بشكر الاداره و هيا تستحق الشكر فعلاً و طاقم الإشراف و النقاد على رأيهم الحيادي و اشكر كل المصوتين لي قصه التاجر
و رساله لي القارء الجميل
عزيزي القارء يا زوز شكرا انك وقفت في ضهري و دعمتني و انا كسبت جايزه و ليك عندي هديه رشوه قصه جديده في صوره جزء واحد بس ابقي شوفها يا زوز هديه من عمو حماده و اتمني تعجبك

تحياتي
حبيبي يا حماده انت الاصل و الباقي تقليد يا غالي و عارف يا صاحبي انها من قلبك ماهي مش عشرت يوم او اثنين تسلم يا حب و مستني الرشوه بقا 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و رساله لي القارء الجميل

تحياتي
انت تستاهل كل خير يا عمو حمادة ( عمو قال) وانا بهنيك على المركز التانى و بكل امانه وصدق ومع احترامى للكاتب جورج و مع احترامى لجمهوره انت تستاهل تنطرد من المسابقة خالص عشان ام ااخوازيق الى فى التاجر دى ياخي حرام عليك ايه معندكش عيال معندكش قلب ياخى تبآ لك تبآ لك حسبي **** ونعم الوكيل حسبي **** ونعم الوكيل

( طبعا ده كله هزار انا بهنى اخواتي وحبايبى بالفوز و المراكز بتاعتهم وبهنى @George tn بالمركز الاول ( مش من وراء قلبى سيكا لا كتير 😂♥) و بتمنالكم كل التوفيق فى الى جاى وبوجه رسالة لعمو حمادة ارجع عن الى فى دماغك عشان هنزود على الخطف تعزييب و تعزييب مقتبس من قصصك و منتظرين هديتك وبلاش خوازيق فيها تانى احنا كده اكتفينا و اخر حاجه ( إللهى ينور قبرك بحريقة يا بعيد) شكر ♥😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: George tn و حماده فتحي محمود
بتوفيق للجميع
يسر ادارة نسوانجي أن تعلن نتائج الأختيار الأفضل

لعروس المنتدي

مسابقة الخريف الثائر أمبراطور القصص شوفوني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الفائز بالمركز الأول عن قصته:
وصفة طبق القوة 79
@George tn
كاتب متميز وذهبية 3 أشهر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الفائز بالمركز الثاني عن قصته:
التاجر 76
@حماده فتحي محمود
كاتب متميز وذهبية شهرين
الفائز بالمركز الثالث عن قصته:
المتجول 69
@MohaB AhmeD
كاتب متميز وذهبية شهر
الفائز بمركز الحصان الأسود عن قصته:
زى ما بقولك كده 64
@SKT
ذهبية شهر
وتخص أدارة المنتدي بالشكر السادة المؤلفين الذين أشتركوا بالمسابقة ولم يحظوا بشرف الفوز وتتمني لهم حظ أفضل في المسابقات القادمة

ويمنح كل المشتركين بالمسابقة لقب ناشر قصص
منتديات نسوانجي متعة وتميز
مع تحيات أدارة المنتدي
@دكتور نسوانجي @أمنيه رشدى
هيئة المشرفين والنقاد

لعروس المنتدي

وصفة طبق القوة 79
@George tn
كاتب متميز وذهبية 3 أشهر
التاجر 76
@حماده فتحي محمود
كاتب متميز وذهبية شهرين
المتجول 69
@MohaB AhmeD
كاتب متميز وذهبية شهر
زى ما بقولك كده 64
@SKT
ذهبية شهر
وتخص أدارة المنتدي بالشكر السادة المؤلفين الذين أشتركوا بالمسابقة ولم يحظوا بشرف الفوز وتتمني لهم حظ أفضل في المسابقات القادمة

مع تحيات أدارة المنتدي
هيئة المشرفين والنقاد

مبروك عليكم يا اصدقائي 🥳🥳🥳🎊🎉🎊🎉

لعروس المنتدي

وصفة طبق القوة 79
@George tn
كاتب متميز وذهبية 3 أشهر
التاجر 76
@حماده فتحي محمود
كاتب متميز وذهبية شهرين
المتجول 69
@MohaB AhmeD
كاتب متميز وذهبية شهر
زى ما بقولك كده 64
@SKT
كاتب متميز وذهبية شهر

مع تحيات أدارة المنتدي
هيئة المشرفين والنقاد

ألف مبروك المتميزين 💥💥💥

شكرا لكل من شارك فى هذه المسابقة

و مبروك لكل من فاز فى الخريف الثائر و حظ اوفر لمن لم يحظى بمركز

و شكرا لكل النقاد و المشرفين على طرح هذه المسابقة لتحفيز الكتاب على الابداع و اظهار مهاراتهم

و فى النهاية نحن من استفاد بهذه المسابقة
" نحن ك قراء "

نأمل بعودة الاسطوره
شوفوني

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
واللهي شغال على الكل بس اغلب تركيزي في شمشون و بعدها الشبح و الملك بس كنت عاوز اجرب اغير المواضيع شويه فقلت اكتب حاجه قريبه للواقع و دي حتكون قصه مش عارف لسا اخليها محاارم او محاولات لجنس المحاارم لاني لسا بكتب في الجزء الثالث فيها و لسا ما قررتش و كمان في قصه حقيقيه شغال مع صاحبها هتكون 70% حقيقيه و 30 % بهارات مني غير قصه جديده شغال عليها حيكون فيها دمج مع قصه موجوده هنا و السلسله التانيه من الكينج سيزر و قصص جديده تانيه
التنوع حلو يا فنان مفيش كلام بس يا حبيب اخوك متعود نفسك انك تبقى مشتت لانك كل ما تفتح لنفسك باب قصه جديده بتحتار اكتر و بتتوه اكتر

Sad وكأني لم اكن،

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%